Tasumisteenuse tingimused
1. Mõisted
1.1. „Teenusepakkuja“ tähendab Immu Kuusi Tmi-d, registrikoodiga 0004243-0. Immu Kuusi Tmi-l on õigus osutada makseteenuseid Soomes registreeringu alusel ilma tegevusloata. Immu Kuusi Tmi on kantud Soome Finantsinspektsiooni (Finanssivalvonta) makseteenusepakkujate registrisse ja allub Finantsinspektsiooni järelevalvele.
1.2. „Teenus“ tähendab Teenusepakkuja teenusekomplekti, mille abil Kasutajad saavad maksta palka ja tasusid oma projektitöötajatele.
1.3. „Kasutaja“ tähendab tööandjat või tööandja esindajat.
1.4. „Kasutustingimused“ tähendavad käesolevaid kasutustingimusi.
1.5. „Andmekaitseseadused“ tähendavad Euroopa Liidu isikuandmete üldmäärust (EL 2016/679) ning kõiki kehtivaid ja kohaldatavaid andmekaitseseadusi, sealhulgas Soome isikuandmete kaitse seadust (Tietosuojalaki 1050/2018) ja seadust eraelu puutumatuse kohta töösuhetes (759/2004).
2. Kasutustingimuste rakendamine
- 2.1. Teenuse kasutamisel kehtivad käesolevad Kasutustingimused.
2.2. Teenuse kasutamiseks on vajalik registreerumine Kasutajaks.
2.3. Käesolevaid Kasutustingimusi aktsepteerides kohustub Kasutaja teenust kasutades järgima käesolevaid tingimusi ning toimima teenuses antud kasutusjuhiste, kehtiva seadusandluse ja heade tavade kohaselt.
2.4. Kasutaja kinnitab, et on tutvunud tema kohta kehtiva privaatsuspoliitikaga meie privaatsuslehel, mis on leitav läbi selle lingi.
2.5. Kui Kasutaja ei nõustu käesolevate Kasutustingimustega, puudub tal õigus teenust kasutada.
2.6. Teenusepakkujal on õigus muuta Kasutustingimusi ühepoolselt, teatades muudatustest veebilehel. Olulised Kasutustingimuste muudatused teatatakse aktiivsetele Kasutajatele kirjalikult või elektrooniliselt kas e-posti teel või teenuse kaudu, kasutades Kasutaja teenusesse salvestatud kontaktandmeid.
3. Teenuse kirjeldus
- 3.1. Teenus on Teenusepakkuja poolt toodetud ja hallatav. Teenusepakkujal on õigus üle anda teenus või selle osa kolmandale isikule.
3.2. Teenus toimib veebiteenusena, mis võimaldab ettevõttel hallata palgaarvestuse ja palgamaksete protsesse.
3.3. Kasutaja võib olla tööandja või ettevõtte esindaja. Ettevõtte esindajana võib teenust kasutada ka Kasutaja volitatud raamatupidamisbüroo.
3.4. Teenus on elektrooniline tööriist, mis aitab Kasutajal täita palgamaksmise ja töölepinguga seotud kohustusi.
3.5. Teenuses võib hallata ainult selliseid töölepinguid ja töid, mis vastavad seadusele ja headele tavadele.
3.6. Teenusepakkuja tegutseb üksnes teenuse tootja ja pakkujana ning ei ole mingil juhul pool Kasutaja ja tema töötajate vahel sõlmitavates lepingutes.
3.7. Teenusepakkuja ei vastuta palga aluseks oleva töö sooritamise ega kvaliteedi eest.
3.8. Teenusepakkujal on õigus igal ajal teenust täiendada, muuta või osaliselt eemaldada.
4. Arveldused ja kliendirahade haldamine
- 4.1. Teenus haldab teenusega liitunud tööandja arveldusi ning edastab teateid ametiasutustele, kindlustusfirmadele, tööandjate pensionifondidele ja teistele palgamaksmisega seotud osapooltele.
4.2. Makseid tehakse Paytrail Oy ja Soome pankade kaudu. Selleks on Teenusepakkujal pangakonto, millel hoitakse kasutajate vahendeid vastavalt seadustele ja kasutustingimustele.
4.3. Kui makse tehakse Teenuse kliendikonto kaudu, jõuavad maksed saaja kontodele 5 pangapäeva jooksul pärast Teenuses tehtud sooritust.
5. Teenuse hinnad
- Teenuse kasutamise eest võetakse teenustasusid kehtiva teenuse hinnakirja alusel, mis on leitav selle lingi kaudu..
6. Isikuandmete kasutamine
- 6.1. Teenuse haldamisel ja sinu esitatud andmete töötlemisel järgitakse kehtivaid seadusi ning sinu andmeid töödeldakse vastavalt andmekaitseseadustele.
6.2. Kasutaja poolt teenusesse registreerumisel ja kasutajakonto loomisel antud isikuandmed on andmekaitseseadustega kaitstud isikuandmed.
6.3. Kasutaja on kohustatud järgima andmekaitseseadusi ning palgamaksete arvestust ja aruandlust reguleerivaid õigusakte.
6.4. Kasutaja tegutseb põhiliselt andmesubjektina ning Teenusepakkuja andmetöötlejana. Teenusepakkuja töötleb Kasutaja isikuandmeid Kasutaja nimel ja Kasutaja juhiste kohaselt. Sel puhul sõlmitakse alati Kasutaja ja Teenusepakkuja vahel andmekaitseseaduste (ELi määrus 2016/679 artikkel 28) kohane töötlemisleping.
6.5. Teenusepakkuja tegutseb andmete vastutajana vaid olukordades, kus ta iseseisvalt määrab isikuandmete töötlemise eesmärgi ja vahendid, näiteks Teenusepakkuja enda kontakt- ja vastutavatele isikutele käivate andmete puhul.
6.6. Andmete töötlemise leping ja Teenusepakkuja privaatsuspoliitika leiad privaatsuslehelt selle lingi kaudu.
7. Vastutuse piirangud
- 7.1. Teenuse kasutamisel suhtleb Kasutaja Teenuse kaudu teise Kasutajaga või teiste töösuhte kohustuste täitmiseks vajalike osapooltega.
7.2. Teenusepakkuja ei ole töövahendaja ega Kasutaja ja tema töötaja vahel sõlmitud töövõtulepingute osapool.
7.3. Teenusepakkuja ei ole osaline kindlustusjuhtumites, näiteks võimaliku tööõnnetuse hüvitamise menetlus toimub otse Kasutaja ja kindlustusandja vahel. Kasutaja vastutab tööga seotud seadusjärgsete kindlustuste kehtestamise eest vastavalt seadustele.
7.4. Kõik kaebused ja nõudmised, mis tulenevad Teenuse kaudu sõlmitud lepingutest, tuleb esitada lepingupartnerile, kellega Kasutaja on sõlminud lepingu.
7.5. Teenusepakkuja ei vastuta ega ole kohustatud vastu võtma ega menetlema teisi Kasutajaid puudutavaid kaebusi ega vahendama või lahendama Kasutaja ja tema töötajate vahelisi vaidlusi, välja arvatud juhul, kui kaebus puudutab Teenust või Teenusepakkuja tegevust või vastutust.
7.6. Teenusepakkuja ei vastuta Teenuses oleva materjali või info õigsuse, sisu, tõesuse ega katkestusteta kättesaadavuse eest.
7.7. Teenusepakkuja ei ole kunagi vastutav kahju, kaotuse, info või materjali kadumise ega muude otseste või kaudsete kahjude eest, mis tulenevad Teenuse kasutamisest või kasutamise lõpetamisest või Teenuses oleva materjali või sisu puudustest.
7.8. Kui Kasutaja avastab Teenuse töös vea, peab ta sellest viivitamata teatama Teenusepakkujale. Teenusepakkujal on õigus ja kohustus parandada Teenusest tingitud viga tasuta nii kiiresti kui asjaolud lubavad. Kui Kasutaja ei teata avastatud või mõistlikult avastatavast veast, ei ole tal õigust esitada nõudeid vea tõttu.
7.9. Teenusepakkuja ei vastuta Kasutaja maksude, järeltulude ega muude sarnaste tagajärgede eest. Teenusepakkuja ei ole vastutav kahju eest, mis on tekkinud Kasutaja Teenuses sisestatud andmete või juhiste puudulikkusest, vigadest, hilinemisest või muust Kasutajast tulenevast põhjusest.
7.10. Teenusepakkuja ei vastuta kahju eest, mis on põhjustatud Kasutaja kehtivate seaduste, ametnike määruste või Teenusepakkujaga sõlmitud tingimuste eiramise tõttu. Teenus ei vastuta kunagi äriliste, juhtimisalaste ega isiklike finantsotsuste eest, need on Kasutaja otsustada ja tema vastutusel.
7.11. Teenusepakkuja vastutab ainult hooletusest tingitud otseste kahjude eest. Teenusepakkuja vastutuse maksimaalne summa ühe kahjujuhtumi kohta on 5000 eurot ja aasta jooksul tekkivate kahjujuhtumite summa kokku mitte üle 10 000 euro. Kahju loetakse üheks juhtumiks, isegi kui sama viga kordub ja mõjutab mitut majandusaastat. Kahju loetakse tekkinuks sellel majandusaastal, mil see olulisel määral ilmus, kuigi mõni osa kahjust ilmneb hiljem.
7.12. Teenusepakkujal on õigus lisada, muuta ja eemaldada Teenuse osi, peatada Teenuse kasutus ajutiselt või püsivalt uute funktsioonide juurutamiseks ja lisada erinõudeid ükskõik millisele funktsioonile.
7.13. Teenusepakkuja ei vastuta Teenuses olevate linkide toimimise eest, mis juhatavad kolmanda osapoole haldatud veebisaitidele, ega nende veebisaitide sisu või seaduslikkuse eest.
7.14. Teenus töötab alati kehtivate seaduste ja määruste järgi ning Teenusepakkuja ei vastuta Teenusesse tehtavate tagantjärele jõustuvate muudatuste ega nende põhjustatud kulude või täiendavate kohustuste eest.
7.15. Teenusepakkuja ei vastuta viivituste ega kahjude eest, mis on põhjustatud Teenusepakkujast sõltumatutest asjaoludest, mida ei olnud mõistlik arvestada lepingu sõlmimisel ja mida Teenusepakkuja ei oleks mõistlikult suutnud vältida ega ületada. Ülimusliku takistusena käsitletakse muu hulgas Teenusepakkujast või Teenusest sõltumatut sidekatkestust või muud toimingu viivitust või katkestust, tulekahju või muud õnnetust Teenusepakkuja tegevuses. Streik, tööseisak, boikott ja muu töövõitlustoiming loetakse ka ülimuslikuks takistuseks, isegi kui Teenusepakkuja või Teenus on selle sihtmärgiks või osaline.
8. Teenuse kvaliteet ja klienditeenindus
8.1. Teenuse pakkuja püüab hoida teenuse pidevalt ja katkestusteta kättesaadavana, kuid ei garanteeri teenuse katkematut toimimist. Katkestustest teatatakse võimalusel ette.
8.2. Teenuse pakkuja ei vastuta teiste teenusepakkujate teenuste või sisu eest mingil moel, isegi kui teenusele pääseb juurde teenuse kaudu, näiteks lingi või muu vahendi kaudu.
8.3. Teenuse pakkuja ei vastuta ka teenuse kasutamisest või selles esinevatest toimimishäiretest, tehnilistest vigadest, kahjulikest tarkvaradest, linkidest või katkestustest kasutajale või kolmandatele osapooltele põhjustatud kahjude eest.
8.4. Klienditeenindus toimub peamiselt e-posti teel ning püüame kliendipäringutele vastata võimalikult kiiresti.
9. Kohaldatav õigus ja vaidluste lahendamine
- 9.1. Neidetele Kasutus- ja Teenustingimustele kohaldatakse Soome seadusi.
9.2. Teenusepakkuja ja Kasutaja vahelised vaidlused püütakse esmalt lahendada läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, lahendatakse vaidlused Helsingi kohtus, soome keeles.